
Η έρευνα περιέχει και άλλα επίσης σημαντικά ευρήματα. Πρώτα στην προτίμηση των χρηστών μέσω κινητού αποτελούν οι απλές σε δομή, ενημερωτικές σελίδες, με ειδήσεις και νέα για τον καιρό και τα σπορ. Αντιθέτως πρώτες σε επισκεψιμότητα σελίδες μέσω υπολογιστή έρχονται οι μηχανές αναζήτησης. Σύμφωνα με τον αναλυτή της Nielsen Online Κεντ Φέργκιουσον: «οι χρήστες τηλεφώνων θέλουν αμεσότητα στην ενημέρωση και επιλέγουν sites χωρίς πολλές διαφημίσεις και γραφικά που θα επιβράδυναν την πλοήγηση».
Επίσης, όσον αφορά η ηλικία των χρηστών τηλεφώνου σε σχέση με τους «παραδοσιακούς» είναι εμφανώς μικρότερη. Στο δείγμα ηλικίας 15-24 ανήκει το 25% των χρηστών τηλεφώνων σε σχέση με το μόλις 16% των χρηστών υπολογιστή. Από την άλλη το 23% των χρηστών υπολογιστή είναι πάνω από την ηλικία των 55, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τους χρήστες τηλεφώνων είναι μόλις το 12%. «Τα περισσότερα εμπόδια έχουν ξεπεραστεί χάρη στην εξέλιξη της τεχνολογίας, καθώς και τη βοήθεια των παρόχων υπηρεσιών διαδικτύου για τα εξειδικευμένα προγράμματα για τους χρήστες των κινητών τηλεφώνων», πρόσθεσε ο κ. Φέργκιουσον.
Πηγή: 'Ελεύθερος Τύπος'
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου