
Ειδικότερα, την ημέρα των Χριστουγέννων τα μηνύματα ξεπέρασαν τα 25,76 εκατομμύρια (+55 % σε σχέση με τα Χριστούγεννα του 2008) ενώ, την 1/1/2010 τα μηνύματα έφτασαν τα 36,85 εκατ. (+40,4% σε σχέση με την Πρωτοχρονιά του 2009) και ο όγκος δεδομένων που διαχειρίστηκε το δίκτυο της COSMOTE, υπερδιπλασιάστηκε, προσεγγίζοντας τα 95.000 GB (+168%). Η εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι θα διαθέσει μέρος των εσόδων της από τα γραπτά μηνύματα της Πρωτοχρονιάς σε κοινωφελείς μη-κερδοσκοπικές οργανώσεις.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η Vodafone τα γραπτά μηνύματα (sms) κατά την εορταστική περίοδο ήταν αυξημένα κατά 20% περίπου, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και κατά 40% σε σχέση με μια τυπική μέρα. Κατά τη διάρκεια της πρώτης ώρας του 2010 το δίκτυο της Vodafone εξυπηρέτησε κίνηση φωνής αυξημένη κατά 25% σε σχέση με την ώρα αιχμής μιας τυπικής μέρας. Οι υπηρεσίες μετάδοσης δεδομένων (mobile broadband) παρουσίασαν αύξηση που ξεπέρασε το 110% καθ' όλη τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Από την πλευρά της η WIND ανακοίνωσε ότι στο διάστημα από 24 Δεκεμβρίου 2009 έως και 1η Ιανουαρίου 2010 εστάλησαν 111,05 εκατ. μηνύματα, παρουσιάζοντας αύξηση 15,3% σε σχέση με πέρσι. Συγκεκριμένα τα Χριστούγεννα εστάλησαν 13,5 εκατ. μηνύματα, αυξημένα κατά 17% σε σύγκριση με πέρσι ενώ την Πρωτοχρονιά εστάλησαν 22,6 εκατ. μηνύματα, αυξημένα κατά 11% σε σχέση με την ίδια μέρα του 2009.
Και οι τρεις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας υποστηρίζουν ότι τα δίκτυά τους ανταποκρίθηκαν με τον καλύτερο τρόπο στις αυξημένες ανάγκες που απαιτούσαν οι περιστάσεις.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου