Σε αντίθεση με την Ευρώπη, ο ανταγωνισμός στον ελληνικό χώρο των wearables παραμένει χαμηλός αλλά σταδιακά αυξανόμενος, καθώς όλο και περισσότεροι νέοι παίκτες έρχονται να καλύψουν τη ζήτηση, σε μια αγορά που συνεχώς μεγαλώνει. Τα “έξυπνα ρολόγια” Smartwatches και τα Health & Fitness Trackers παραμένουν οι δυο μεγαλύτερες κατηγορίες της ελληνικής αλλά και της παγκόσμιας αγοράς, καταγράφοντας διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης (+50% και +93% αντίστοιχα, η αύξηση του όγκου πωλήσεων το Φεβρουάριο του 2016 συγκριτικά με το 2015), ενώ με συνεχώς αυξανόμενους ρυθμούς κινείται και η κατηγορία των Wrist Sport Computers.
ΝΕΑ GADGETS ΕΝΟΨΕΙ
Σε αντίθεση με την Ευρώπη, ο ανταγωνισμός στον ελληνικό χώρο των wearables παραμένει χαμηλός αλλά σταδιακά αυξανόμενος, καθώς όλο και περισσότεροι νέοι παίκτες έρχονται να καλύψουν τη ζήτηση, σε μια αγορά που συνεχώς μεγαλώνει. Τα “έξυπνα ρολόγια” Smartwatches και τα Health & Fitness Trackers παραμένουν οι δυο μεγαλύτερες κατηγορίες της ελληνικής αλλά και της παγκόσμιας αγοράς, καταγράφοντας διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης (+50% και +93% αντίστοιχα, η αύξηση του όγκου πωλήσεων το Φεβρουάριο του 2016 συγκριτικά με το 2015), ενώ με συνεχώς αυξανόμενους ρυθμούς κινείται και η κατηγορία των Wrist Sport Computers.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου